Üzleti stratégia 2011!

Első a reklám, az biztos, hogy megtalálják Önt a leendő vevői. Utána jön a kiszolgálás, ami az egyik leglényegesebb dolog. A kiszolgálás azért fontos, hisz hiába találja meg Önt a vevője, ha nem kap tökéletes szolgáltatást, terméket, így a vásárlója tovább állhat. Folyamatos raktárkészlet, boltjában-szervizében tökéletes összhang, azaz a profizmus látszódjon. Egy vevőorientált bolt alatt értem, hogy tökéletesen átlátható legyen az üzlet, a vásárló könnyedén eligazodjon. Szervizében pedig rendszer legyen, átlátható szervizlap, árajánlat, stb. Érdemes a top termékeit lelistázni (amit használ vagy elad), majd azokat raktáron tartani, hogy az idő-csúszás miatt ne bukjon kuncsaftokat.
Mi is így tesszük!
Hogy megnövelje a terméke, szolgáltatása értékét a vásárlók szemében, egy tökéletesen működő vállalkozást kell létrehoznia. Ennek hiányában az újonnan megszerzett vásárlót azonnal el is veszítheti!
ötlet+cél+lendület=sikeres vállalkozás