Ezen menüpont alatt internetes áruházunkban és telefonon leadott rendelésekre érvényes szállítási feltételeinket olvashatja.
Munkanapokon 17.30-ig leadott rendeléseket bedolgozzuk, és a tárgynapot követő második munkanapon kézbesítjük utánvétellel. A munkaszüneti napok és az ünnepnapok kitolhatják a szállítás idejét. A szállítás pontossága általunk nem befolyásolható külső körülménytől is függ (pl. az időjárás, közlekedési akadályok, egyéb szállítói munkarendek stb.) így garanciát nem vállalhatunk arra, hogy a rendelést a megadott időn belül minden alkalommal teljesíteni tudjuk. A csomagok szállítási díja a szállítók megnevezése alatt megtalálhatóak. A szállítási díj minden egyes csomagra vonatkozik (nem-raktári, vagyis utánszállított rendelés esetén kiszállított csomagra is felszámítunk szállítási költséget).
A szállítás kizárólag Magyarország területén, magyar pénznemben (Ft) történhet a számla végösszegének kiegyenlítése. A rendelés elküldése után nem áll módunkban adatokon (cím, mód, darabszám) változtatni.
Szállítási táblázat:
17.30-ig leadott rendelés |
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek | Szombat | Vasárnap |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Csomag kézbesítése: | Szerda | Csütörtök | Péntek | Hétfő | Kedd | Szerda | Szerda |
Csomagküldő szolgáltatásunk hatósági engedély száma: C/002 944
Szállítók:
Nettó 45.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási költség díját átvállaljuk.
14.00 óráig leadott rendeléseket összesíti rendszerünk, ezután minden
egyes rendelésére teljes szállítási költsége(ke)t számolunk fel.
Kézbesítés a tárgynapot követő második munkanapon munkaidőben várható.
A szállítási díjat a számlán feltüntetjük.
Postai visszárus csomagok!
Mielőtt visszaküldene nekünk árut, kérjük mindenképpen jelezze a 06-1-433-0750-es telefonszámon vagy email-en (kapcsolat menüpont) vevőszolgálati munkatársunknak. Reklamáció esetén, pl. szállítási hiba vagy termékkel való kifogás, feltétlen készítsen képeket a hibáról. Munkatársunkkal egyeztetve a termé(ke)k visszaszállításáról mi gondoskodunk, amennyiben indokolt a reklamáció lebonyolításához. Minden esetben e-mailben tájékoztatjuk a folyamatról. Amennyiben nem reklamációs okból szeretne visszaküldeni nekünk terméket, kérjük szintén egyeztessen munkatársunkkal. Méltányossági jóváírás esetén a termék szállítása az Ön terhére történik. Kérem vegye figyelembe, hogy egyeztetés elmulasztása esetén a csomag visszakerül Önhöz, hiszen nincs a listánkon, így nem tudjuk miért jött az adott küldemény. Utánvétes csomagokat szintén nem veszünk át, adott esetben a vételár visszatérítését csakis a jóváíró számla elkészítése után indítjuk.